Osa-aikainen taloushallinnon koordinaattori, Berlitz Language Service

Haku voimassa: 31.1.2020
Sijainti: Helsinki, keskusta

Taloushallinnon aloitteleva asiantuntija – tässä sinulle vastuullinen ja itsenäinen osa-aikainen rooli! Haemme nyt taloushallinnon koordinaattoria yritykseen nimeltä Berlitz Language Services. Työ vaatii sinulta jo hieman kokemusta taloushallinnon monipuolisesta tehtäväkentästä ja tarjoaa mahdollisuuden kasvattaa omaa uraa mielenkiintoisessa yrityksessä. Pääset työskentelemään kansainvälisessä tiimissä ja monikulttuurisessa työyhteisössä, jossa sekä paiskitaan töitä että nauretaan paljon. Olet mahdollisesti loppuvaiheen opiskelija soveltuvalta alalta tai elämäntilanteeseesi sopii muuten osa-aikatyö. Hae nyt, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!

Tässä tehtävässä vastuullesi kuuluvat taloushallinnon monipuoliset tehtävät kokonaisuudessaan. Muu taloushallinnon tiimi on levittäytynyt Suomen ulkopuolelle, ja vaikka toimitkin aktiivisesti yhteistyössä heidän kanssaan, tulee sinulla olla ainoana Suomen päässä hyvä käsitys paikallisesta lainsäädännöstä ja vaatimuksista esimerkiksi palkkahallinnon, kirjanpidon ja verotuksen suhteen. Toimit itsenäisesti, mutta et ole yksin – ympärilläsi on rento ja huumorintajuinen työyhteisö ja lähimmät kollegasi tukevat sinua parhaansa mukaan. Tässä työpaikassa sinulla on mahdollisuus kasvattaa uraa vastuullisempaan ja kansainväliseen suuntaan, ja toivommekin, että olet aidosti innostunut taloushallinnosta ja valmis sitoutumaan pidemmäksi aikaa!

Tässä tehtävässä työskentelet n. 3 päivää viikossa.

Tarjoamme
- Kansainvälisen ympäristön
- Mahdollisuuden luoda oma uratarina Berlitzin sisällä
- Joustavan ja notkean työyhteisön ympärillesi
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.

Työtehtävä
- Palkkahallinto
- Laskutus
- Tiliöinti ja maksujen käsittely
- Myynnin seuranta (myynnille strateginen partneri)
- Kassavirran seuranta
- Talouden ennakointi
- Veroilmoitukset

Etsimällämme henkilöllä on
- Soveltuva korkeakoulututkinto tai opinnot loppusuoralla
- Taloushallinnon kokonaisuuden ja eri osa-alueiden tuntemus ja aito kiinnostus niihin (erityisesti palkkahallinto)
- Erinomainen Excel-osaaminen
- Hyvä taidot muissa Office 365-ohjelmissa
- Sujuva suomen tai ruotsin kielen taito
- Erinomainen englannin kielen taito
Eduksi katsotaan Visma -ohjelmiston tuntemus.

Etsimämme henkilö on:
- Oma-aloitteinen ja itsenäinen
- Asenteeltaan ahkera ja reipas
- Itsevarma ja idearikas
- Tiimiorientoitunut ja tarkka

Muuta tietoa
Aloitus: Sopivan henkilön löydyttyä
Kesto: 12 kk, 15-25 h/vko
Sijainti: Helsinki
Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Glastonin puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille osoitteeseen krs03@academicwork.fi.

Hae tehtävää täältä: https://jobs.academicwork.fi/annons/osaaikainen-taloushallinnon-koordinaattori-berlitz-language-services/15037288

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.

Yrityskuvaus
Berlitz Language Services on maailman johtava kieli- ja kulttuurikoulutuspalveluiden tarjoaja, jolla on toimintaa yli 70 maassa. Yli sadan vuoden kokemus globaalisti ja kattava palvelutarjontamme antaa eväät kansainvälisille asiakkaillemme puhua samaa kieltä liikekumppaneidensa kanssa ja ymmärtää heidän kulttuuriaan.

« Siirry takaisin avoimien työpaikkojen listaukseen