Kassatyöntekijä, Power Finland, osa-aikainen (15-22,5 h/vk), Vantaa

Haku voimassa: 30.4.2024
Sijainti: Vantaa/Tammisto
Linkki: https://joy.clevry.com/public-job-description/2360

Me Clevryllä etsimme asiakkaallemme Powerille kassatyöntekijää Vantaan Tammiston myymälään. Tehtävä on osa-aikainen (15-22,5 h/vk) ja tulet työllistymään vakituiseen työsuhteeseen suoraan Powerille. Aloitus tehtävässä on toukokuun puolivälissä. Myös muihin pääkaupunkiseudun myymälöihin saattaa myöhemmin ilmetä tarpeita kassatyöntekijöille, joten jatka lukemista ja hae tehtävää, vaikkei Tammisto olisikaan sinulle ensisijainen sijainti.

Tässä tehtävässä pääset nauttimaan vaihtelevista työpäivistä Powerin kassaosaston monipuolisten tehtävien parissa. Päivittäisen työsi kivijalka on laadukas asiakaspalvelu, ja toimitkin hyvin keskeisessä osassa positiivisen asiakaskokemuksen takaamisessa. Kassaosaston tehtäviin kuuluvat muun muassa asiakkaiden hankintojen rahastaminen, verkkokaupan tilauksien keräily ja asiakaspalautusten käsittely. Avustat myös asiakkaita erilaisissa tiedusteluissa esimerkiksi myymälän käytäntöihin ja tuotteiden sijaintiin liittyen. Pääset myös osallistumaan sesongin mukaisten esillepanojen kokoamiseen ja muihin kassaosaston päivittäisiin toimintoihin.

Tehtävässä menestyy parhaiten henkilö, jolla on aitoa halua tarjota asiakkaille positiivinen asiointikokemus, joka jää mieleen. Lisäksi olet kärsivällinen ja työotteesi on tarkka ja järjestelmällinen. Pystyt keskittymään useampaan asiaan kerralla ja toimimaan rauhallisesti silloinkin, kun kassajonossa on useampi asiakas. Kaikkea ei tarvitse osata heti ja tärkeintä onkin, että haluat aidosti työskennellä asiakkaiden parissa ja oppia uutta. Laadukas perehdytys ja jatkuvan kehittymisen tukeminen varmistavat työssäsi onnistumisen!

Asiakasyritys

Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Powerilaisia on Pohjoismassa yhteensä yli 6500, joista kaikki ovat sitoutuneet tarjoamaan ainutlaatuisia asiakaskokemuksia Powerin asiakkaille. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa ja konsernin liikevaihto on yli miljardi euroa. Lisätietoa Powerista löydät osoitteesta www.power.fi

Pääasialliset tehtävät

- Asiakkaille parhaimman mahdollisimman asiointikokemuksen varmistaminen
- Kassaosaston monipuoliset tehtävät, kuten asiakkaiden hankintojen rahastaminen, verkkokaupan tilauksien keräily ja asiakaspalautusten käsittely
- Asiakkaiden neuvominen myymälän käytäntöihin, kampanjoihin ja tuotteiden sijaintiin liittyen
- Myymälän sesongin mukaisten esillepanojen kokoaminen
- Muihin kassaosaston päivittäisiin toimintoihin osallistuminen

Odotamme sinulta

- Halua tarjota asiakkaille aina paras mahdollinen asiakaskokemus
- Kärsivällisyyttä sekä tarkkaa ja järjestelmällistä työotetta
- Halua ja kykyä noudattaa aikatauluja ja rutiineja
- Intoa oppia uutta ja kehittyä
- Sujuvaa suomen kielen taitoa sekä hyvää englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle

- Antoisan työympäristön tuoreimman teknologian parissa
- Monipuolisen ja osaamistasi laaja-alaisesti kehittävän työnkuvan
- Mielenkiintoisen pohjoismaisen yrityksen puitteet ja mahdollisuuden tutustua ensimmäisten joukossa markkinoiden jännittävimpiin tuoteuutuuksiin
- Laadukkaan perehdytyksen ja motivoituneen työyhteisön tuen
- Palkkauksen, joka koostuu pohjapalkasta ja vuorokohtaisista lisistä
- E-passin, liittymäedun ja henkilökuntahintaiset tuotteet

Hae tehtävään heti!

Mikäli tunnistit itsesi yllä mainitusta, haethan tehtävää nopeasti, sillä etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa jo hakuajan aikana. Viimeinen hakupäivä on 30.4.2024, mutta nopeus on valttia!

Kun olet hakenut tehtävää, pyydämme sinua suorittamaan roolikohtaiset persoonallisuus- ja kykyarviointimme. Voit täyttää arvioinnit sinulle sopivana ajankohtana ja palata niiden pariin myöhemmin, jos et pysty täyttämään kaikkia osioita heti. Roolista riippuen arviointien suorittamiseen menee yhteensä n. 30–75 minuuttia. Mitä nopeammin suoritat arvioinnit, sitä nopeammin voimme edetä hakemuksesi kanssa.

Huomioithan, ettemme tietosuojasyistä voi ottaa hakemuksia vastaan sähköpostitse. Hoidamme asiakasyrityksen puolesta kaikki tiedustelut työpaikkaan liittyen.

Lisätietoa rekrytointiprosessistamme

Me Clevryllä uskomme siihen, että työntekijän menestyksen tehtävässä ratkaisevat kovia taitoja paremmin pehmeät taidot ja halu kehittyä. Tämän vuoksi rekrytointiprosessiimme kuuluu psykometriset arvioinnit, jotka kartoittavat roolissa tarvittavia pehmeitä taitojasi sekä kognitiivisia kykyjäsi. Kartoittamalla työn kannalta kriittisiä pehmeitä taitoja, voimme auttaa työnhakijoita tunnistamaan ja sanoittamaan omia vahvuuksiaan paremmin sekä työllistymään helpommin ja nopeammin.

Meidän kauttamme hakiessasi saat myös itsellesi myöhempää käyttöä varten henkilökohtaisen palauteraportin, joka perustuu tekemääsi persoonallisuusarviointiin. Hakuprosessiimme kuuluu myös haastattelu sekä Clevryllä että asiakasyrityksessä, joten rekrytoinnin edetessä pääset tutustumaan vielä paremmin meihin molempiin.

Lisätietoa Clevrystä

Yli 30 vuoden ajan me olemme olleet muuttamassa työelämää pehmeitä taitoja korostavaan suuntaan rekrytointien, henkilöarviointien ja liikkeenjohdon konsultoinnin avulla. Me toimimme globaalisti Pohjois-Amerikasta Singaporeen erilaisten asiakkaiden, konsulttien ja kandidaattien kanssa, ja meidän pääkonttorimme sijaitsevat Helsingissä, Tukholmassa ja Brightonissa. Me tarjoamme palvelukseenne yli 150 pehmeiden taitojen tunnistamiseen sertifioitua rekrytoijaa, psykologia ja asiantuntijaa. Me rakennamme parempaa työelämää yhdistämällä toisilleen sopivimmat työnhakijat ja työnantajat keskenään!

« Siirry takaisin avoimien työpaikkojen listaukseen